.
 
Задати питання Пiдписатися на новини
Головна сторінка / ВИСТАВКОВА ФУНКЦІЯ ВДНГ / Відродження виставкової функції ВДНГ – проблеми і перспективи

Відродження виставкової функції ВДНГ – проблеми і перспективи

Відродження виставкової функції ВДНГ – проблеми і перспективи
 
28 липня на ВДНГ пройшло публічне експертне обговорення на тему «Повернення ВДНГ виставкової функції: дорожня карта», в якому взяли участь експерти виставкового ринку, громадські активісти, ЗМІ, представники ВДНГ. Експерти виступили із своїми доповідями, після чого перейшли до обговорення питання за круглим столом.
 
Анна Кирий, архітектор, громадський активіст: «Виставкова функція прошита в ДНК ВДНГ – це ядро, навколо якого все крутиться. Однозначно її треба відроджувати, це головне завдання розвитку. Інше питання – як? Це мають бути регіональні, національні або міжнародні виставки? Важливо вже зараз розуміти масштаб того, що ми хочемо зробити – в якому вигляді і масштабі, як існуючі павільйони і інфраструктура зможуть задовольнити сучасні потреби?».
 
Василь Бойчук, краєзнавець і історик ВДНГ: «Закликаю використовувати досвід всіх нині успішних експоцентрів, таких як – Міланський, Франкфуртський і Гановерський, а також російський «Крокус-сіті», Сокільники та Експофорум. І враховувати абсолютно унікальні обставини, що склалися на ВДНГ – при безкоштовному вході на територію керівництву потрібно вишукувати такі форми проведення різних заходів, які б давали можливість і ВДНГ, і тим, хто проводить ці заходи, раціонально і взаємовигідно співпрацювати».
 
Володимир Овчарек, виконавчий директор Виставкової федерації України: «Світова виставкова індустрія динамічно розвивається, демонструючи економічну ефективність та результативність: будуються нові та розширюються існуючі експоцентри, зростає дохід від діяльності, збільшується кількість споживачів виставкових послуг.  За останні 20-25 років свого існування український виставковий бізнес зарекомендував себе, як ефективний інструмент розвитку підприємництва, вирішення соціально-економічних задач регіонів, налагодження міжнародного співробітництва. Разом з тим, застарілі підходи до нормативно-правового, інформаційно-рекламного, кадрового, наукового та інших видів забезпечення цієї економічної сфери суттєво обмежують можливості використання виставкової індустрії в Україні для розвитку вітчизняної економіки».
 
Костянтин Колесников, маркетолог, громадський активіст, урбаніст, член Національної спілки архітекторів України: «Відродження виставкової функції ВДНГ може йти за двома основними напрямками: або проводити виставки, як вони проходили і раніше. Або ВДНГ стає активним учасником  виставкового процесу: формує вимоги до тих, хто бере участь у виставках, складає програми, ставить перед ними чіткі завдання, які вплинуть на майбутній розвиток ринку, по темі якого організована виставка. Виставка – це не дзеркало економіки, а її рупор і двигун. Вага виставки не в кількості учасників і грошей, а в тому, наскільки вона впливає на майбутнє Києва, країни, світу. Виставкову функцію необхідно втілювати в парадигмі орієнтації не на кількість, а на якість, нам важливо бути не об'єктом, а суб'єктом виставкового процесу». 
 
Кирило Криволап, партнер міжнародної компанії з управлінського консалтингу CIVITTA, співавтор Концепції розвитку ВДНГ на 40 років: «Реалізація виставкової функції є важливим елементом стратегії розвитку ВДНГ на найближчі роки. І треба розуміти, що сучасна виставка для ВДНГ – це як слон в посудній лавці. Її інфраструктура вимагатиме окремого місця. Тому ми рекомендуємо перенесення виставкових площ на місце, де б ця функція не заважала іншим локаціям на території Експоцентру. І зберігала при цьому всі зелені насадження території». 
 
Ніна Клібанська, колишній начальник департаменту будівництва ВДНГ: «Керівництву ВДНГ давно час згадати, що вони, в першу чергу, керують виставкою, а всі інші функції у ВДНГ – це доповнення. І відроджувати цей напрямок. А завдання це непросте, для його реалізації потрібен високий рівень професіоналізму саме у виставковій діяльності». 
 
Євген Мушкин, т.в.о. генерального директора Національного комплексу «Експоцентр України»: «Під час круглого столу експерти відзначили, що до сучасних виставкових центрів пред'являються високі вимоги. Існуючі павільйони ВДНГ  як за технічними параметрами, так і за своїми площами цим вимогам не відповідають. Сьогодні виставковий бізнес, про який йде мова, поєднує 3 функції: управління нерухомістю, організація подій та сервісні функції. І в реалізації будь-якої з цих функцій ВДНГ важливо розуміти джерело фінансування. Фінанси необхідні для заходу будь-якого рівня – від невеликого локального проекту до подій національного значення, покликаних реалізувати масштабні смисли. 
 
Керівництво Експоцентру бачить підтримку експертів та громадських активістів,  що дозволить вирішити поставлену задачу в найбільш ефективному форматі: з одного боку сформувати вимоги з урахуванням потреб громади та профільної експертизи, з іншого – залучити до партнерства професійного інвестора, що спроможний та зацікавлений в реалізації.  А просто зараз перед нами на порядку денному  пріоритетним завданням є відродження виставкової функції ВДНГ у сучасному форматі».
 
У Концепції розвитку ВДНГ на 40 років закладена реалізація виставкової функції і знайдено можливе місце для майбутнього сучасного виставкового центру –  у південному кластері, за кластером для активних подій і майбутнього розвитку. Концепція була презентована громадськості 20 липня 2017 року. Наступними кроками Національного комплексу «Експоцентр України» мають стати конкретні дії з відродження виставкової функції ВДНГ у сучасному форматі.
На зображенні: Карта кластерів ВДНГ з концепції розвитку на 40 років
Logo
Погода в Киеве
НБУ курс доллара
© КиївЕкспоЦентр, 2007-2017
 
розробка:открыть в новом окне http://beleven.com.ua